איך מבצעים שיפור של חוויית המשתמש באתר לצורך קידום אורגני?

איך מבצעים שיפור של חוויית המשתמש באתר לצורך קידום אורגני?

ניסים כליף - מומחה קידום אתרים אורגני seo
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO
ניסים כליף - מומחה קידום אתרים אורגני seo
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

תמונה צור קשר

בכל הנוגע לקידום באינטרנט, חווית המשתמש חשובה מאוד. גוגל אפילו מצהירה שחווית המשתמש יכולה ליצור או לשבור אתר.

אמנם ישנן דרכים רבות לשפר את ה-UX באתר שלך, אך אחת הפשוטות ביותר היא להשתמש במשפכי המרות. משפכי המרות משמשים כאשר אתה רוצה לעקוב אחר האופן שבו אנשים משתמשים באתר שלך ולעזור לך להבין אילו דפים/חתכי משנה מניבים המרות לאתר שלך.

משפך המרות מאפשר לך לראות בדיוק היכן מבקרים מביאים את כספם, אילו דפים מובילים אותם לביצוע רכישה ואיזה תוכן הם מוצאים הכי ערך בכל עמוד בתפריט הניווט של האתר שלך.

על מנת לשפר את חווית המשתמש בעת השימוש באתר, חשוב שיהיה לך מושג ברור מה הלקוח מחפש

כאשר מעצבים אתרים למטרות שיווק באינטרנט, חשוב מאוד לזכור שלכל לקוח יש צרכים ומטרות שונות. אז איך אתה יכול לוודא שהציפיות שלהם מתקיימות? על ידי מתן תוכן שתואם גם את המטרות שלהם. פיתוח האתר צריך לקחת בחשבון איך הם רוצים לקבל מידע; לכן, הם צריכים להיות מסוגלים לקבל בדיוק את מה שהם צריכים בכל שלב של התהליך. כך תבטיחו שהאתר שלכם יהיה שימושי וייתן להם בדיוק את מה שהם ביקשו ללא הפתעות.

בואו ניקח בחשבון שנוצר אתר אינטרנט לקידום אורגני – חלק מהתוכן רלוונטי ביותר, חלק לא

כיצד נוכל לגרום למבקרים באתר למצוא תוכן רלוונטי יותר?

ראשית עלינו להגדיר את המטרה העיקרית של מבחן A/B: להגדיל או להקטין קליקים בדף נחיתה. בהגדרה, זה אומר שאנחנו רוצים לבדוק שתי גרסאות של אותו דף נחיתה ולנסות לשכנע אנשים שראו אותן ללחוץ עליהן. זה לא מאוד שימושי ברגע שיש לך שני דפי נחיתה שונים והם רק שתי דרכים שונות להציג תוצאות.

ההיבט החשוב היחיד של מבחן A/B הוא שאתה לא משפר שום דבר על ידי הפעלת בדיקות מרובות עם וריאציות שונות של דף הנחיתה שלך. אם אין שיפור בקליקים, אז יש

בפרק זה נדבר על החשיבות של חווית משתמש וכיצד ניתן לשפר אותה על ידי אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש אורגני.

נעבור על כמה מהכלים והאסטרטגיות הבסיסיות שיכולים לעזור לך להשיג חווית משתמש טובה יותר ולהניב יותר המרות לאתר שלך.

בחלק זה, נסקור את הנושאים שעליך לזכור בעת עיצוב חווית המשתמש באתר שלך.

איך משפרים את חווית המשתמש באתר לקידום אורגני?

על ידי שימוש בכלי SEO, כותבי תוכן יכולים לוודא שהאתר שלהם מותאם לספק תוכן לקהל היעד. האתר הוא דרך מצוינת למשוך את המבקרים שלך ולהשיג חווית משתמש חיובית. אבל אם אתה רוצה להפוך את האתר להצלחה עם קהל מסוים, תצטרך לשפר את האתר שלך לקידום אורגני.

על מנת לעשות זאת, תצטרך לזהות את ההיבטים החשובים ביותר באתר האינטרנט שלך ולשים לב לאותם תחומים החשובים מאוד למשתמשים. לאחר מכן תוכל להמציא רעיונות תוכן המכוונים לאותם היבטים, כמו גם לפתח את אסטרטגיית התוכן על מנת לשפר את יחס ההמרה של המשתמשים שלך.

מקרי השימוש בכלי כתיבה בינה מלאכותית גדלים במהירות. יש לו פוטנציאל לעשות יותר מסתם קידום מוצרים ושירותים, אלא גם לייצר תוכן.

כיום, לרוב אתרי האינטרנט יש קישור שנקרא "אורגני". כאשר משתמשים מנווטים לדף של חנות מקוונת או אתר אינטרנט הם עוקבים אחר הקישורים המסופקים על ידי האתר וכן הלאה. זוהי דרך מצוינת למשוך יותר תנועה לאתר שלך ולהשיג עליו יותר עיניים.

דרך מוצלחת להגדיל את הדירוג במנועי החיפוש היא כאשר אתה מספק למשתמשים תוכן שימושי בצורה של קידום, כגון טקסט קידום מכירות במדיה חברתית או עלוני דואר אלקטרוני.

חווית המשתמש (UX) היא בעצם עד כמה האתר עובד עבור המבקרים בו וזה כולל דברים כמו ניווט, נגישות (לאנשים עם מוגבלות), פריסת תוכן ומצגת, גרפיקה, מידע ותכונות של החברה וכו'.

כשזה מגיע ל-UX שלנו כנראה יהיה אכפת לנו:

כאשר אנו חושבים כיצד אנו יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלנו, אל לנו להסתכל רק על מהירות הדף; עלינו להסתכל על חווית המשתמש ועל חווית המשתמש הכוללת.

אמנם אין תוכנה ספציפית לכתיבת תוכן שיכולה לייצר מאמר מושלם עבור כל אתרי האינטרנט, אך ישנם כמה כלים שיכולים לעזור לנו ליצור מאמרים טובים יותר.

חווית משתמש היא החוויה של המשתמש שאתה רוצה שתהיה לו בזמן השימוש באתר או באפליקציה שלך. רוב האתרים והאפליקציות מקפידים על כלל זה ורוב הזמן זה רעיון ממש טוב. אבל זה יכול להיות מסובך עבור כותבי תוכן וקופירייטרים כי אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים, לא רק לאלה שמתעניינים במה שאנחנו אומרים או במה שאנחנו כותבים.

אם אני כותב על מוצר שיש לו חווית משתמש נהדרת, התפקיד שלי הוא לבנות כל הזמן על החוויה הטובה הזו על ידי הוספת ערך נוסף והוספה של ערך נוסף בכל פעם שאני רואה מישהו משתמש במוצר שלי. זה משהו שלוקח זמן. ואם אני אבנה על חווית משתמש טובה זו עם הרבה תוכן שנכנס לאותו נושא או נישה, העבודה שלי תהפוך קשה יותר ככל שאני

AdWords הוא כלי שעוזר למפרסמים להרוויח כסף. ככל שמספר ההקלקות גבוה יותר, כך תרוויח יותר כסף. על מנת לקבל שיעורי קליקים (CTR) גבוהים יותר, עליך לשלוח את המודעות שלך בפורמט מסוים לאנשים שיתעניינו במוצר שלך. שם נכנס לתמונה אלגוריתם החיפוש.

AdWords הוא אלגוריתם מסובך מאוד שיכול בקלות להפוך למחסום אם אין לך את ההבנה הנכונה של איך הוא עובד וכיצד משתמשים בו כדי לשפר את חווית המשתמש. הדבר הטוב ב-AdWords הוא שיש כל כך הרבה אפשרויות לאופטימיזציה – החל מהתאמת מיקום והעתקה של טקסט, דרך התאמת גדלים וצבעים של תמונות, התאמת תמונות למכשירים שונים או אפילו שינוי הלוגו של העסק או החברה שלך באתר שלך כך שאנשים קל יותר מתי

אל לנו לחשוב על כותבי AI אלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם רק מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הסופרים וייצור רעיונות לתוכן בהיקפים גדולים.

אלו כלים המאפשרים לך לקבל הבנה מדויקת לגבי הלקוחות שלך וכיצד הם משתמשים במוצר שלך. לאחר מכן ניתן להשתמש במידע זה על מנת להמציא מסר שיווקי רלוונטי, מותאם אישית ומותאם יותר עבור פלח הלקוחות המסוים הזה.

תאר את החלק המאתגר ביותר בניהול אתר אינטרנט, ואת הדרך הטובה ביותר לשפר אותו

הגדלת שיעורי המעורבות ויחסי ההמרה:

נושא הסעיף: כיצד תוכל לייעל את ביצועי האתר שלך ולהפחית את זמני הטעינה?

מילות מפתח במדור: זמן טעינה, מהירות, דפדפן, רשת אספקת תוכן (CDN), שמירה במטמון, אופטימיזציה של ביצועים. רשת מסירת תוכן (CDN) היא עמוד השדרה האינטרנטי הטוען את התוכן של אתר אינטרנט מהשרתים שלו בכל זמן נתון. ניתן להשתמש בו כדי לשפר את זמן טעינת הדפים עבור מבקרים על ידי שמירה במטמון של הדפים שהם מעוניינים לראות. ה-CDN משפר את אינדקס מהירות הדף על ידי כך שהוא מוודא שכל הדפים מאוחזרים מהשרת עם עיכובים מינימליים. ביצועים מהירים וטובים יותר פירושו שיותר משתמשים יחזרו לאתר שלך, מה שמתורגם ליותר המרות עבור העסק שלך.

כדי להבין טוב יותר מה קורה, צריך לשים לב למשתמשים ולתגובות שלהם

זוהי משימה לא טריוויאלית בגלל כל הגורמים שיכולים להשפיע על חווית המשתמש. בנוסף לגורמים טכניים, כמו מהירות וזמני טעינה, ישנם גורמים נוספים שאינם טכניים, כמו מצבו הרגשי של המשתמש או האם הוא נחשף למותג או לתוכן שלך בעבר.

במקרה זה, עלינו לקחת בחשבון לא רק היבטים טכניים אלא גם רגשיים. על ידי הבנתם נוכל לספק חוויה טובה יותר למשתמשים ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

עשוי לעניין אותך גם
אזורי שירות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן