האם קישורים פנימיים תורמים לקידום אורגני של האתר?

האם קישורים פנימיים תורמים לקידום אורגני של האתר?

ניסים כליף - מנכ"ל BeMarketing קידום ובניית אתרים
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO
ניסים כליף - מנכ"ל BeMarketing קידום ובניית אתרים
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

קישורים פנימיים הם קישורים בתוך האתר המובילים לדפים אחרים. בכל פעם שמבקר לוחץ על אחד מהקישורים האלה, הוא מחובר לאתרים שאולי קשורים אליהם ואולי לא. חלק מהאנשים רואים בקישורים פנימיים ערך רב, בעוד שאחרים רואים בהם דואר זבל, מה שמוביל למעורבות נמוכה ולדירוג נמוך יותר.

אתרים רבים משתמשים בקישור פנימי כדרך לקדם את התוכן שלהם באמצעות האתר על ידי שיתוף זה בין דפים שונים. כמובן שזה מיועד רק לאתרים שיש בהם תוכן נהדר שאנשים ירצו לקרוא.

 

קישורים פנימיים נחשבים לעתים פחות חשובים מקישורים חיצוניים

אבל היו מחקרים שמראים את החשיבות של קישורים אלה באתרים בעלי ביצועים גבוהים. SEO אומרים כי קישור פנימי הוא חלק חיוני בכל אתר אינטרנט. הם גם מוסיפים שככל שיש לך יותר קישורים פנימיים, כך זה טוב יותר לקידום האתר שלך. עם זאת, לא כל האתרים יכולים להרשות לעצמם להוסיף עוד ועוד קישורים פנימיים לאתר שלהם מכיוון שהם יצטרכו הרבה זמן ומשאבים לשם כך.

לקישור פנימי יש שתי מטרות עיקריות:

1) הוא מספק דרך נוספת למשתמשים לנווט באתר באמצעות נתיבים שונים; ו 2) היא מאפשרת למנועי חיפוש ובוטים אחרים (כמו בוטים חברתיים) לזחול באתר שלך מהר יותר וקל יותר.

 

קישורים פנימיים חיוניים עוד יותר לחוויית המשתמש מאשר קישורים חיצוניים

יש להשתמש בקישורים פנימיים כדרך לקידום האתר שלך, ואין להשתמש בהם ככלי לאופטימיזציה למנועי חיפוש.

קישורים פנימיים תורמים לקידום האורגני של האתר ויש לעודד אותם במקום להתייאש.

 

קישורים פנימיים בתוכן האתר חשובים לקידום האורגני של האתר

זה עוזר למשתמשים למצוא תוכן רלוונטי ועוזר למנועי חיפוש כמו גוגל לדרג את האתר גבוה יותר. קישורים פנימיים בתוכן האתר חשובים לקידום האורגני של האתר. זה עוזר למשתמשים למצוא תוכן רלוונטי ועוזר למנועי חיפוש כמו גוגל לדרג את האתר גבוה יותר. אנשים משתמשים בקישורים פנימיים כדי לנווט בתוך האתר שלהם או כדי להגיע לאתרים אחרים שהם עשויים להתעניין בהם.

מחקר מצא כי קישורים פנימיים תורמים למעלה מ -60% להיקף התנועה הכולל שמגיע ממנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו וכו'.

bemarketing - שיווק וקידום באינטרנט

קישורים פנימיים הם אחד הגורמים החשובים ביותר התורמים לקידום האורגני של האתר

כשזה מגיע לקידום אתרים, הדבר נכון במיוחד מכיוון שגוגל משתמשת בקישור פנימי כאות כדי לקבוע עד כמה האתר שלך מאורגן ומלא.

זו הסיבה שחיוני למנהלי אתרים להשתמש בקישורים פנימיים בתוכן שלהם. זה יעזור לשפר את דירוג החיפוש ולוודא שהמבקרים מופנים לדפים רלוונטיים באתר שלך. עם זאת, אם יש לך הרבה תוכן קצר באתר שלך, שימוש רב מדי בקישורים פנימיים עלול לגרום לתנועה רבה מדי ובסופו של דבר לפגוע בדירוג ה- SEO שלך.

קישורים פנימיים הם כלי חיוני באסטרטגיית שיווק תוכן שיש להשתמש בו בזהירות על ידי מנהלי אתרים המעוניינים להשיג קידום אורגני מוצלח.

 

על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר, קישורים פנימיים חשובים לגילוי תוכן טוב יותר ולגלישה יעילה יותר באתר

קישור פנימי באתר רצוי מכיוון שהוא מסייע למשתמשים למצוא מידע רלוונטי ביתר קלות גם בלי ללחוץ על קישורים חיצוניים.

קישור פנימי הוא דרך להפנות אנשים מדף אינטרנט אחד למשנהו באתר שלך. כאשר יש לך אתר עם מספר דפים, תוכל להשתמש בקישור פנימי כדי להפנות אנשים לאתר שלך. אם מישהו לוחץ על קישור פנימי, הוא יועבר ישירות לדף היעד מבלי לראות דפים אחרים בין לבין.

 

ישנם יתרונות רבים לקיום קישורים פנימיים לקידום מכירות

זה יכול לשפר את הדירוג שלך, להגדיל את מעורבותך ברשתות החברתיות ולהביא לך מיקום גבוה יותר ב- SERP.

נכון שיש קישורים פנימיים יעזרו לך לשפר את ביצועי ה- SEO האורגניים שלך שיכולים להיות טובים לאתר. עם זאת, לפעמים ישנם קישורים חיצוניים שצריך לקדם לאתר. כאן שימושי לבניית קישורים חיצוניים.

 

קישורים פנימיים חשובים לקידום אתר

אלגוריתם מנועי החיפוש של גוגל לוקח בחשבון את מספר הקישורים הפנימיים המצביעים על דף האינטרנט הנתון.

ככל שיש לך יותר קישורים פנימיים שמצביעים לאתר שלך, כך יש לך סיכוי גבוה יותר לדירוג ב- SERP.

אנשי מקצוע רבים ב- SEO בטוחים כי מספר טוב של קישורים פנימיים יקל עליהם להגיע לדירוג גבוה יותר ב- SERP.

הבעיה עם זה היא שגם אם יש הרבה קישורים פנימיים, יתכן שהם לא תורמים לתנועה אורגנית ולמעשה רובם עשויים להזיק יותר מתועלת.

למה בי מרקטינג
היתרונות שלנו

קישורים פנימיים באתר נחשבים לגורם חשוב ביותר לקידום אורגני של אתר

הרעיון הוא שכאשר משתמש לוחץ על קישור בתוצאת חיפוש אורגנית, הוא מופנה לאתר ממנו הגיע. במקרה זה, אם יש לך קישורים פנימיים המפנים לדף הבית שלך, זה מגדיל את הסיכוי שדף הבית שלך יופיע בתוצאת חיפוש אורגנית. זה עוזר בקידום האתר שלך באופן אורגני והגדלת התנועה.

 

קישורים מדף אחד לדפים אחרים באתר מוסיפים ערך לחוויית המשתמשים

הם מגדילים את הסיכוי לאתר להתגלות על ידי מנועי החיפוש ומספקים תוכן בעל ערך למשתמשים לחקור. מבחינת קידום אתרים קישורים פנימיים מדף אחד למשנהו פחות חשובים מקישורים חיצוניים מאתרים אחרים. הסיבה לכך היא שכאשר משתמש לוחץ על קישור, נוצרת כתובת אתר חדשה. לכתובת URL חדשה זו יש סיכוי גדול יותר להתגלות על ידי מנועי החיפוש מכיוון שהיא לא רק מצביעה לאותו אתר שממנו הם הגיעו.

 

קישור פנימי הוא היפר -קישור לדף אחר של אותו אתר. קישור מדף אתר אחד למשנהו

קישורים פנימיים יכולים להיות מועילים מבחינת קידום אורגני וקידום אתרים אך הם אינם אמורים להיות מקור התנועה היחיד. אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים ושיווק במדיה חברתית ממלאים תפקיד חשוב גם בהנעת התנועה.

 

קישורים פנימיים חשובים לקידום אתרים של אתר

הם חשובים גם בקידום התנועה האורגנית של אתר. כמה מומחי קידום אתרים מרתיעים את השימוש בקישורים פנימיים מכיוון שהם חושבים שהם עשויים להשפיע לרעה על קידום אתרים. סנטימנט זה משותף לכמה קופירייטרים הסבורים שאם האתר מקדם את עצמו, הוא יכול להביא יותר תנועה אורגנית ללא קישורים חיצוניים.

אם אתה חושב על זה, לשתי הנקודות האלה יש טעם. קישורים פנימיים אכן עוזרים ב- SEO, אך הם יכולים לעזור גם בקידום ללא קישורים חיצוניים. ללא שימוש בקישורים פנימיים, האתר שלך לא ייכנס לאינדקס למנועי חיפוש וגם לא יקבל מהם תנועה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש מקדם אתרים איכותי ואמין מחברת BeMarketing קידום אתרים?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם בי מרקטינג ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן