ניהול מקצועי של קמפיינים בגוגל

ניהול מקצועי של קמפיינים בגוגל

ניסים כליף - מומחה קידום אתרים אורגני seo
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO
ניסים כליף - מומחה קידום אתרים אורגני seo
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום אורגני seo לכל סוגי העסקים

קמפיין איכותי מתבסס על 3 נדבכים: מרכיב שמאיר ראשונית את המשתמש ומוביל אותו לנדבך השני, התוכן. משם, הנדבך השלישי הוא קישור לאתר הבית שלכם ובכך, אליכם. מה צריך להיות בכל נדבך כדי להוציא ניהול קמפיין בגוגל באופן מוצלח? במאמר זה אנו מפרטים כיצד צריך להתהוות קמפיין במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם.

המרכיב הראשוני להארת המשתמש: המודעה הממומנת

מודעה ממומנת היא מרכיב שכל משתמש יכול לשים לב אליו מיד ולהגיב, כתוצאה מכך: זה צבעוני, זה מרהיב, זה כתוב קצר ולעניין ולכן זה מביע לא מעט אמוציות בראשם ובליבם של הקוראים. זו המטרה הראשונית של ניהול קמפיינים בגוגל. המשתמשים צפויים להקליק על אותן מודעות ולהגיע לאן שהם אפילו לא חלמו: לבימת תוכן בה ניתן לקרוא בדיוק על מה שהם ציפו לו.

המרכיב המשני: תוכן איכותי לשימוש מי שהקליק על המודעה

מרכיב זה מבוסס על מאמר שיכול להיות ממוקם באתר שלכם ויכול להיות ממוקם בפורום חיצוני. המאמר יעוטר אף הוא בתמונות שממחישות את נושא הליבה בו התעניין מי שהקליק על המודעה. המאמר יהיה מאמר איכותי שיבוסס על פרטי מידע נדירים ומעניינים. במהלך מאמר זה יהיו קישורים מהם ניתן להגיע לאתר שלכם ובסוף משפט מניע לפעולה עם קישור רלוונטי לכניסה לאתר שלכם. כמובן שהשאיפה היא ליצור את המאמר הכי איכותי והכי חזק שיש על מנת שגוגל לא תטיל עליכם סנקציה אלא תיווכח שהמשתמשים קראו את כל המאמר ואין לו פסילה בשל דילוג על עיקריו. האלגוריתם של גוגל יודע לשים לב לכך.

המרכיב השלישי: מה שיקרה באתר שלכם או בעמוד אליו יופנה הגולש

הגולש שקרא את המאמר יכול להיות מופנה לאתר הבית שלכם ויכול להיות מופנה לדף נחיתה מטעמו.

בשני המקרים העיסוק כאן הוא ביצירת ליד, קשר. לכן, האופציות שלכם בשלב זה הן כדלקמן: או ליצור עמוד מתנה שהגולש יקבל כתודה על כך שהוא קרא את המאמר, ועליו להשאיר פרטים על מנת לקבלה (המתנה יכולה להיות גם טיפ, לא בהכרח משהו פיזי), או ליצור עמוד נחיתה שינוסח "למידע נוסף התחום ועזרה מאתנו, השאירו פרטים" עם מקומות להשארת פרטים. אפשרות שלישית ופחות מומלצת היא להכווין לדף צור קשר באתר שלכם, דרכו יוכלו המשתמשים ליצור עמכם קשר.

BeMarketing קידום ובניית אתרים, ניהול קמפיינים בגוגל מן המעלה הראשונה

אם אתם זקוקים למשימות כמו ניהול קמפיינים בגוגל, חברת הקידום BeMarketing קידום ובניית אתרים תממש זאת עבורכם. החברה מבוססת על כוח אדם מומחה שיספק את כל מה שאתם צריכים בשביל שהקמפיין יהיה מוצלח במיוחד ויכיל את כל הניואנסים הנדרשים להתקדמותכם, כלומר להבאת צביר לקוחות ענייני שמתעניין בכתוב.

בחברת BaMarketing יממשו זאת עבורכם באופן מקצועי וידאגו לפרסם קמפיינים מוצלחים שיביאו לכם המרות רבות דרך האתר, ובעקבותיהן, לקוחות חדשים ואיכותיים שמתעניינים במוצר או בשירות שלכם.

עשוי לעניין אותך גם
אזורי שירות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן