מחירון קידום ממומן - PPC
הקמת קמפיין
-
פתיחת חשבון ב- Google Ads
-
הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
-
מחקר מילות מפתח
-
מחקר מתחרים
-
מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
-
תזמון הצגת קמפיין
-
יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
-
יצירת קבוצות מודעות כנדרש
-
יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
-
הגדרת תוספי התקשרות בקליק
-
הגדרת תוספי sitelink
-
תוספי מיקום, שירותים ועוד
-
חיבור ל-Google Analytics
ניהול קמפיין חודשי
-
אופטימיזציית קמפיין מלאה
-
אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
-
אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
-
הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
-
הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
-
העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
-
העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
-
עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
-
עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
-
ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google
תקציב קמפיין
פרסום ממומן
פרסום ממומן


תוכן עניינים

ישנם שני סוגים של מומחי שיווק. האחד הוא האדם שיש לו הבנה טובה כיצד לשווק, והשני הוא האדם שיש לו חוש הומור חזק. אנשים עם שני הכישורים נקראים מומחי פרסום.
חלק זה כולל נושאים עם אלמנט של כיף
פרסום בתשלום הוא אחת הדרכים המוצלחות ביותר להפוך לוויראלי. השימוש בפרסום בתשלום יכול להיות חיוני עבור כל עסק. למרות שאולי תוכל להרשות זאת לעצמך, חשוב לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. חלק זה דן בגישות שונות ונותן דוגמאות לגישות יעילות.
מדוע פרסום בתשלום מייצר יותר הכנסות למפרסמים?
בעולם המודרני, פרסום הוא מקור ההכנסה החשוב ביותר לחברות. חסויות, מכירה ישירה ומבצעים יכולים להפוך את המוצרים או השירותים של החברה לשווים יותר ממה שהם עולים. פרסום עוזר לקדם את המוצרים או השירותים של החברה על ידי יצירת מודעות בקרב קהל היעד. זה גם מאפשר לאנשים לקבל מידע על מותג ומוצריו מבלי לקרוא טקסט ארוך על אריזת המוצר, במיוחד כאשר מדובר במידע שרלוונטי רק לחלק קטן מהאוכלוסייה.
מכיוון שפרסום הוא מקור הכנסה חיוני לכל עסק, חברות זקוקות לו כדי לשרוד או אפילו לשגשג בכל נסיבות. הרבה חברות משתמשות בפרסום כאחד הכלים העיקריים שלהן על מנת להגביר את הרווחים שלהן ולהביא חיובי
פרסום בתשלום הוא אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר
זה יכול לשמש לקידום מוצרים, שירותים, אירועים ומותגים. עם זאת, יעילותו מוגבלת על ידי העובדה שהוא פועל רק לפרק זמן קצר. מסעות הפרסום אינם רלוונטיים או רעננים מספיק כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים שגולשים באופן פעיל באינטרנט.
בעוד שסוכנויות דיגיטליות יודעות שהן יוכלו לפרסם את המותג של לקוחותיהן רק לפרק זמן מוגבל, אין להן אפשרות אחרת אלא להשתמש בפרסום בתשלום כאסטרטגיית שיווק חלופית עד שהלקוחות שלהן יפתחו אסטרטגיות טובות יותר לשמר או למשוך חדשים לקוחות. הם יכולים להשתמש בכותבי בינה מלאכותית כדי ליצור רעיונות תוכן עבור מסעות פרסום בתשלום על מנת לוודא שהלקוחות שלהם מקבלים את התוצאות הטובות ביותר מאסטרטגיה זו למרות השימוש בשיטות אחרות כגון תכניות אירועים ותוכניות נאמנות. פרסום הוא אחד התחומים החשובים בכלכלה שלנו. חלק זה יעסוק בסוגים השונים של פרסום בתשלום. ניתן לסווג את הפרסום לשלוש קטגוריות עיקריות: דיגיטל, דפוס וחוץ.
פרסום בתשלום הופך פופולרי יותר בכלכלה הדיגיטלית
אנשים הופכים מודעים יותר ויותר ליתרונות שלו מבחינת איכות, שימושיות ונפח. מאז שחר האינטרנט, נעשה שימוש בפרסום בתשלום כדי לייצר מכירות. עם זאת, בימינו הוא משמש גם להגברת המודעות למותג ויצירת מכירות עבור מוצרים או מותגים ספציפיים.
פרסום בתשלום הוא כלי נפוץ מאוד בעולם השיווק. אנו משתמשים בו במגוון רחב של דרכים. מפרסומות טלוויזיה למודעות מקוונות ועד לתוצאות חיפוש בתשלום…
בנוסף לשימוש להפקת תוכן, ניתן להשתמש בפרסום בתשלום גם למטרות מרובות. הם יכולים לעזור בפתרון בעיות ספציפיות על ידי מתן תשובה לשאלה ספציפית.
פרסומת בתשלום עם כלי כתיבה בינה מלאכותית היא דרך מצוינת לעסקים להגדיל את הערך של המותג שלהם. הם יכולים להשתמש בכלים האלה כדי ליצור תוכן, להעביר אותו על פני פלטפורמות שונות ולאסוף נתונים על הלקוחות שלהם.
#1 פרסום בתשלום הוא אסטרטגיה שמטרתה לייצר יותר תנועה לאתר על ידי תשלום עבור יותר קליקים. מונחים אחרים המשמשים לתיאור פרסום בתשלום כוללים מודעות באנר, חלונות קופצים ומודעות וידאו. במאמר זה נתמקד בסוגים העיקריים של פרסום בתשלום ונדון בכמה מהבעיות הנפוצות עמן מתמודדים צרכנים כשהם מתמודדים עם סוגי פרסומות אלו.
הרעיון מאחורי סעיף זה הוא לספק סיכום קצר של תחום הנושא ולתת סקירה קצרה של הנקודות העיקריות הנדונות
אל לנו לחשוב על המודעות האלה כתחליף לכותבים אנושיים. הם פשוט מסייעים ביצירת רעיונות תוכן רלוונטיים בקנה מידה על ידי מתן מידע נחוץ בפורמט תמציתי וניתן לעיכול שייקרא על ידי בני אדם, אך גם על ידי צרכנים.
בעולם של ימינו, התחרות הגוברת ממקומות אחרים גורם למשווקים חשיבות רבה למצוא דרכים ליצור קמפיינים שיווקיים אפקטיביים שיגרמו לחברה לבלוט על פני אחרים. אנחנו צריכים להיות מסוגלים ליצור קשרים חזקים עם הלקוחות שלנו באמצעות סוגים שונים של מדיה, כמו פרסומות בטלוויזיה או קופונים, המורכבים מנושאים קצרים או סרטונים. זו הסיבה שפיתחנו טכנולוגיה מתקדמת משלנו הנקראת בינה מלאכותית (AI
ישנם מספר סגנונות של פרסום בתשלום בהתאם לאסטרטגיה של נותן החסות. סגנונות אלה כוללים
(1) מיקוד לקהלים,
(2) פרסום נרטיבי,
(3) פרסום דיגיטלי,
(4) פרסום מבוסס שאילתות ו
כל האסטרטגיות הללו משמשות להעברת מסר מותג. הקהל הוא זה שממוקד על ידי המפרסם. האסטרטגיה משמשת גם ליצירת קשר רגשי בין המותג לצרכן. כדי ליצור קשר רגשי, חברות משתמשות בצורות שונות של פרסומת בתשלום כגון פרסומת בטלוויזיה, מודעות דפוס או מודעות מקוונות. זה יהיה יעיל אם לקהל יש קשר חזק עם המותג, כך שהם יוכלו לזכור את נוכחותו לאחר שראו אותו מספר פעמים. צורה זו של פרסומת בתשלום מכונה "מבוססת שאילתות".
משרדי פרסום בינה מלאכותית יוכלו לייצר תוכן עבור סוגים רבים ושונים של מודעות
ייתכן שחלק מהמודעות הללו כלל לא ממוקדות כלפי המשתמש. זה המקום שבו עוזרי הכתיבה של AI יכולים לעזור.
פרסום בתשלום הוא אחת מצורות הפרסום המורכבות והחשובות ביותר. ניתן להשתמש בו כדי לייצר לידים, לקדם מוצרים, להגדיל מכירות ולהגדיל את הכרת המותג.
פרסומות בתשלום מכוונות בדרך כלל למיקוד לשווקים ספציפיים, אותם ניתן לפלח עוד יותר באמצעות אלגוריתמים אוטומטיים. המטרה העיקרית של פרסומת בתשלום היא להשיג מטרה מסוימת בהוצאת כסף על פרסום.
יתרה מכך, אפשר ליצור רושם שאתה הרבה יותר יקר ממה שאתה חושב על ידי יצירת מודעה שנראית רלוונטית לקהל היעד שלך. פרסומת בתשלום מציעה גם אפשרות ליצור נאמנות לקוחות עם לקוחות "נאמנים" שלעולם לא תהיה להם הזדמנות להתקשר שוב למודעה לאחר שנמכרו בעבר באמצעות פרסומות במדיה המודפסת. פרסומת בתשלום יכולה לשמש גם חברות שרוצות שהלוגו או תמונת המותג שלהן יופיעו בה באופן בולט
סוכנויות שיווק דיגיטלי משתמשות יותר ויותר בבינה מלאכותית כדי לעזור להן לייצר תוכן עבור הלקוחות שלהן
הם מסוגלים ליצור תוכן בעזרת תוכנת AI מכיוון שיש להם גישה לנתונים שאינם זמינים בשיטות מסורתיות. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי שבו הכל נמצא באינטרנט. ומצד שני, הנכסים הדיגיטליים האלה נוצרים למכירה ואנחנו רואים שעסקים ומותגים משתמשים בכלים כמו פייסבוק, טוויטר וגוגל כדי לייצר תוכן ופרסום. כל אחד יכול להשתמש בכלים האלה, אבל עלינו להיות מודעים לכך שכל התוכן שנוצר לא רק ייראה נורא אלא יהיה חסר תועלת עבור כל סוג של מאמצי עסק או שיווק.
פרסום אוטומטי הוא סוג של פרסום בתשלום המשתמש באלגוריתמים וטכנולוגיה כדי למקד את הקהל והלקוחות הפוטנציאליים הנכונים עבור מודעה מסוימת.
ניתן לסווג פרסום בתשלום כ:
פרסום בתשלום הוא דרך חזקה ויעילה מאוד לקדם את העסק שלך. עם זאת, יש לזה כמה חסרונות שצריך להתגבר עליהם.
רוב מסעות הפרסום בתשלום מסתיימים בחוסר מודעות והסברה – או שהם לא עובדים – או שהם לא מצליחים למשוך את סוג הקונים הנכון. מגוון בעיות יכולות לנבוע מכך:
הבעיה הכי ברורה היא שאתה לא יודע בדיוק כמה אנשים יראו את המודעה שלך ומי ילחץ עליה:
רוב הפרסום בתשלום מועבר באמצעות מודעות לתצוגה – מה שאומר שהמודעה שלך מופיעה במסכים של כמה שיותר אנשים, אך לא בהכרח באלו שיראו את המודעה בפועל. אז אם אתה רוצה למקד לקבוצה ספציפית אחת של קונים, אתה צריך אסטרטגיה אורגנית במקום להסתמך רק על מדיה בתשלום.
פרסום בתשלום הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לקהל היעד שלך. בממוצע, מודעה בתשלום יכולה להמיר 5% מסך התנועה לאתר שלך. אבל האמת היא שהערך של מודעה אינו קבוע. זה יהיה טוב יותר אם תוכל לייעל אותו ולהגביר את האפקטיביות שלו בכל פעם שתפיץ אותו באתר האינטרנט שלך או בניוזלטר שלך.
חלק זה ידון על הדרכים השונות וסוגי הקמפיינים הפרסומיים והשיווקיים באמצעות ערוצי פרסום דיגיטליים שונים
חיוני למפרסמים להבין כיצד הם יכולים להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות קמפיינים שיווקיים מקוונים. קל לפרסם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר, אבל זה דורש הרבה זמן ומאמץ לעשות זאת. מפרסמים יעדיפו אותם על פני אמצעים דיגיטליים אחרים כגון אימייל, הודעות SMS וכו'.
זן חדש של פלטפורמת פרסום דיגיטלית השתלט על השוק במהלך השנים האחרונות, הנקרא Google AdWords (www.googleadservices.com) המספק למפרסמים את כל השירותים בעלות משתלמת יותר משיטות מסורתיות ומספק יותר גמישות בהשוואה פלטפורמות אחרות כגון Facebook Ads (www.facebookadsprograms.com), Pinterest
יצירת מסע פרסום מוצלח בתשלום הוא אתגר לכל עסק
מפרסמים וסוכנויות מבזבזים כל כך הרבה זמן וכסף בהכנת וביצוע קמפיינים. אין להם זמן לקרוא כל פרט במודעות שהם יוצרים. במקום זאת, הם מסתמכים על מתכנני פרסום בתשלום כדי לספק להם משהו ששווה לקרוא, גם אם זה לוקח כמה דקות לעשות זאת.
Matterport היא סוכנות דיגיטלית עטורת פרסים שמשתמשת בעוזרי AI כדי לעזור לעסקים לייצר את התוכן הנכון, בזמן הנכון, במקום הנכון. זה עוזר להם להפחית את עלויות התעבורה שלהם עד 50%. עוזר הכתיבה בינה מלאכותית של החברה מאפשר לעסקים לפרסם תוכן בכל המכשירים שלהם בשמונה קליקים בלבד מבלי לכתוב שורת קוד אחת.
זה עוזר להם להימנע מפרסום כל תוכן משוכפל וכן מבטיח שהם
יש ביקוש הולך וגובר לפרסום בתשלום. ההנחיות לפרסום בתשלום משתנות כל הזמן ומחיר הפרסומות עולה. זה יוצר לחץ רב על סוכנויות למצוא דרכים חדשניות לייצר הכנסות מהלקוחות שלהן.
המטרה העיקרית של סוכנות דיגיטל היא להשיג את העסק של הלקוח שלך על ידי יצירת תוכן שהוא ירצה לקרוא עליו או לשתף עם החברים, המשפחה והקולגות שלו. זו עבודה קשה מדי יום, אבל כל פיסת תוכן מוסיפה ערך ומייצר החזר ROI אדיר לעסק של הלקוח של הסוכנות.
ספר על פרסום ושיווק הוא נושא חשוב עבור אנשים רבים
הספר "פרסום" מאת אדוארד דה בונו ומרטין לינדסטרום הוא קלאסיקה, פרסום בתשלום הפך לפלח הצומח ביותר של תעשיית השיווק. זה עזר להגביר את הוצאות הצרכנים, המכירות והרווחים. יחד עם זאת, זה השפיע עמוקות על חיינו כצרכנים.
פרסום בתשלום הוא נושא חם היום. בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בענף הפרסום. עולם הקמעונאות המקוונת התפתח מנישה לעולמית ומותגים יצטרכו להסתגל למציאות החדשה הזו.
עם עליית השיווק הדיגיטלי, הפרסום בתשלום הופך לרלוונטי יותר עבור מותגים והם יצטרכו להתאים את האסטרטגיות שלהם בהתאם אם הם רוצים להתבלט מהמתחרים. פרסום בתשלום גם ימלא תפקיד חשוב בהבטחת שהמוצר או השירות שלך יבחינו על ידי קהלים רלוונטיים.
הפרסום השתנה באופן דרסטי במהלך העשורים האחרונים
יש כיום יותר דרכים להגיע לצרכנים מאי פעם. חלק מרכזי בשינוי זה הוא שיטות חדשות למיקוד צרכנים, וזו דרך נוספת להתמקד בפרסום.
השיטה ששימשה לפרסום במשך שנים רבות התבססה על נתונים דמוגרפיים – גיל, מגדר ועיסוק של אנשים. גישה זו הקלה על מיקוד לאנשים שדומים לקהל שלך (כלומר, נשים צעירות). עם זאת, עם הזמן מפרסמים התחילו לראות שהם יכולים גם למקד את המודעות שלהם לאנשים עם מקצועות או סגנון חיים מסוימים. זה הוביל לפיתוח של פרסום נישה, שהסתמך על הקהל הספציפי שאליו אתה מכוון במקום מידע דמוגרפי.
בעולם הפרסום בתשלום, אנשים בדרך כלל רוצים לדעת על מה הם משלמים במוצר או שירות מסוים כדי לקבל החלטה על רכישתו.
הוספת מילת מפתח או ביטוי לכותרת יכולה לעזור לקורא למצוא את הדף ולהבין מה יש לך לומר. אבל אם אין קריאה ברורה לפעולה בעותק שלך, ייתכן שלא תמשוך את תשומת לבם. במקרה כזה, עדיף להוסיף צילום מסך של תוכן האתר או הניוזלטר או תמונה עם קישורים שניתן ללחוץ עליהם.
"רוב החברות מחפשות דרכים להגביר את האפקטיביות של מסעות הפרסום בתשלום שלהן
המטרה העיקרית שלהן היא להגביר את הנראות והתפיסות של המותג שלהן. כתוצאה מכך, הן רוצות למקד לאנשים שעדיין לא מודעים למוצר או לשירותים שלהם. "
"AI יכול לשמש כל עסק שצריך לייצר מודעות מקוונות. מעסקים קטנים דרך תאגידים גדולים".
פרסום בתשלום קיים כבר שנים רבות. עם זאת, הדגמים משתנים. ככל שהמודל הזה הופך תחרותי יותר, מפרסמים מחפשים דרכים לייצר יותר תנועה לאתרים שלהם או להגדיל את המכירות של המוצרים שלהם.
בתחילת 2017, גוגל הכריזה על תוכניותיה להשקיע בחברות טכנולוגיות פרסום, ועודדה מפרסמים אחרים לעשות את אותו הדבר. זה גרם לעלייה בחברות אחרות שנכנסו גם לתחום זה.
כמה מהטכניקות הנפוצות ביותר לקידום מותג הן פרסום בתשלום
טכניקות אלו הפכו פופולריות יותר ויותר בקרב מותגים ככל שהכלכלה הדיגיטלית גדלה והן נהנות מהוצאה דיגיטלית גבוהה יותר. פרסום בתשלום הוא סוג של מבצעים, שמטרתם להגביר את הביקוש למוצר או שירות על ידי הפיכת הצרכנים למודעים לזמינות ולערך שלו. באופן כללי, פרסום בתשלום מטרתו ליצור מודעות, לשכנע אנשים לרכוש את המוצר או השירות ו/או לרכוש יותר ויותר מידע אודותיו. שיווק בעין או בחינם הוא סוג אחר של קידום מכירות המורכב ממתן תמריץ לצרכנים לקנות את המוצר או השירות בתמורה למשהו אחר (כגון כסף).
שירותי פרסום אתרים
שירותי פרסום אתרים
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של פרסום ממומן של אתרים בגוגל לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.