קידום אורגני
קידום אורגני


תוכן עניינים

הכיסוי מפולח לפי תחומי העניין של הלקוח:
—
עולם השיווק נעשה מורכב יותר ויותר. אם אתה לא בטוח מה העסק שלך יכול להציע, אז למה שלא תלך על זה?
מחקרים אחרונים הצביעו על כך שמספר האנשים שנוח להם עם הטכנולוגיה הולך ופוחת, בעוד שמספר האנשים שלא מרגישים בנוח עם הטכנולוגיה הולך וגדל. זה מהווה איום רציני על עסקים בכל רחבי העולם. בעזרת כלי בינה מלאכותית ניתן לבצע אוטומציה של חלקים רבים בקמפיינים שיווקיים.
יש הרבה הייפ שיווקי דיגיטלי סביב המילה "אורגני" והפוטנציאל שלה למשוך יותר לקוחות
אבל למה אנחנו משתמשים באורגני לקמפיינים?
הסיבה היא שאנחנו לא יודעים מה אנחנו עושים כשאנחנו אומרים "אורגני". לעתים קרובות אנו חושבים על זה כדבר טוב, אבל זה יותר מזה: זה יכול לעזור לנו להשיג את היעדים שלנו ולהשיג תוצאות מהר יותר. "אורגני" היא מילת המפתח, כי בלעדיה, שימוש ב"אורגני" בשיווק דיגיטלי יכול להישמע כמו סתם עוד מילת באזז.
אבל נתחיל עם דוגמה: אם אתה רוצה להפוך לאתר מספר אחת בשפה האנגלית בגוגל עבור המותג או המוצר שלך, אז אתה צריך למקד לקהלים מקומיים ולהניע מכירות ישירות מהם.
זה מנהג טוב לקיים קמפיין קידום מכירות עבור מותג או שירות
ניתן לעשות זאת באמצעות קידום יצירתי דרך מדיה חברתית למשל, או קידום המוצר/שירות באמצעות מייל, פוסט בבלוג או באתר. אבל יש כמה בעיות עם סוג זה של קידום.
ראשית, קשה לומר אם התוכן שנוצר על ידי קמפיין הקידום שווה את הכסף שלך. אין ערובה לכך שהיא תניב מכירות באמצעות דיוור ישיר ואמצעי שיווק מסורתיים אחרים; אימייל עשוי לייצר מכירות אבל בכלל לא במדיה החברתית. זה אפילו עלול לגרום לך להפסיד עסקים מכיוון שאנשים יתעלמו מאימיילים שלך אם הם מקבלים אותם לעתים קרובות מדי (דרך לאבד לקוחות).
שנית, אתה צריך להוציא כספים על מעקב ומדידת האפקטיביות של מסע הפרסום
קופירייטינג הוא דרך לייצר תוכן עבור הלקוח. אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא יצירת תוכן לחשבונות העסקיים והמדיה החברתית של הלקוח שלך באופן אורגני.
פרסום ושיווק עשויים להיחשב גם כצורת כתיבה מכיוון שהם דורשים תשומת לב קפדנית למילים בהן יש להשתמש כדי לקדם מוצר או חברה.
חלק זה הוא כדי להציג בפניכם את נושא הקידום האורגני, בחלק זה אדבר על מה זה בדיוק קידום אורגני ואיך הוא עובד. בעתיד נוכל לעבוד על הרבה דברים מהבתים ומהטלפונים שלנו. בהתחלה אנשים לא הבינו שהם יכולים לעשות משהו מהטלפונים שלהם, אבל עכשיו הם מתחילים לעשות דברים כמו לשלוח מיילים או לצלם. זה גורם להרבה אנשים לתהות איך זה היה אפשרי קודם ובאיזה סוג של טכנולוגיה אנחנו הולכים להשתמש בעתיד.
הצעד הראשון לפתרון בעיה זו הוא על ידי יצירת מערכת שבה נוכל להזין נתונים על עצמנו באמצעות אפליקציית טלפון או שירות מקוון ולאחר מכן להעביר את המידע הזה כתוכן ממוקד למשתמשים אחרים שיש להם נתונים דומים כמוך.
חברה כמו גוגל או פייסבוק יכולה להשתמש בתוכנה הנקראת 'ContentAssistant' כדי ליצור תוכן עבור הלקוחות שלה
הם משתמשים במסד נתונים של אלפי מילות מפתח. לאחר מכן הם מבקשים מ-ContentAssistant לחפש מילות מפתח במסד הנתונים שלהם וליצור אוטומטית תוכן על סמך זה.
בעבר השיווק נעשה בשיטות מסורתיות, אבל בעידן השיווק הדיגיטלי זו כבר לא אופציה. על מנת לשמור על נאמנות הלקוח ולנצל את ההזדמנויות הקיימות כיום, המשווקים זקוקים לתוכן יצירתי ורלוונטי שמשאיר אותם מעורבים.
מיצירת תוכן ועד לקידום דיגיטלי, למשווקים יש חשיבות מכרעת להישאר בעניינים שלהם. כאן נכנסת לתמונה טכנולוגיית AI. דור חדש של כלי שיווק דיגיטלי יכול לעזור לך להעביר את המסר שלך תוך שימוש בכל השיטות המומלצות בכתיבת וקידום המוצרים והשירותים של החברה שלך בקלות.
אנחנו חיים בעולם שמשתנה במהירות
עם הופעת האינטרנט, המדיה החברתית, תוכן הווידאו, השיווק הוויראלי ואמצעי תקשורת נוספים, הצורך בתקשורת פרסומית הפך בולט יותר. כתוצאה מכך, חברות כיום מוציאות כסף רב על קמפיינים כמו קמפיינים ויראליים או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי לעזור להן להפיץ את המסרים שלהן לקהלי היעד שלהן.
הצורך לייצר תוכן איכותי בקנה מידה הוא מה שבעלי עסקים מנסים לפתור באמצעות כותבי AI. לדוגמא: אנשים שמריצים אירועים בתאגידים גדולים כמו גוגל או פייסבוק עשויים בסופו של דבר לקבל את אותו תוכן במשך שנים והם לא רוצים לבזבז זמן בביצוע שינויים בתוכן הקיים שלהם בכל פעם שמשהו חדש מתפרסם באינטרנט.
בעולם מדיה חברתית שנשלט על ידי דואר זבל, טוב תעשה אם תסיר את הרעש סביב המותג שלך
בחלק זה נבחן כמה מהדרכים לקידום החברה שלך באמצעות הנוכחות המקוונת שלך. השיטה הנפוצה ביותר לקידום אורגני היא הניוזלטר השבועי. שיטה זו גוזלת זמן ודורשת עבודה רבה.
כותב בינה מלאכותית יכול לעזור לך לזהות את קהל הקוראים שלך, תחומי העניין ורמות הפעילות שלהם, מקרי שימוש, מתחרים והכי חשוב הם יפיקו רעיונות לתוכן על בסיס שבועי. הם גם יעשו את הפעולות הבאות:
מס' 1.
כתוצאה מהעלייה של AI ואוטומציה, אל לנו לצפות לראות שינוי פתאומי בתעשייה הכוללת. זה ייקח זמן והתעשייה תסתגל ותתפתח. כתוצאה מכך ללא כל שינויים אנו יכולים לצפות שיש לצפות לעלייה בתפוקה וביצירתיות כמו גם ביעילות, אך אל לנו לצפות שבינה מלאכותית תחליף לחלוטין משרות אנושיות.
מס' 2.
היתרונות של אוטומציה הם רבים, אך אחד מהם הוא הפחתת העלויות הכרוכות במבצעים. זה אומר שאתה יכול לחסוך כסף על ידי נטילת פחות עבודה על ידי פשוט להיפטר מאינטראקציות אנושיות עם הלקוחות שלך באמצעות קמפיינים שיווקיים בדוא"ל או דיוור ישיר וכו', כך שאין צורך להעסיק יותר אנשים לעבודות קטנות יותר כמו זו.
הדרך הטבעית לקידום היא שימוש בערוצי המדיה המסורתיים
הם לא תמיד יעילים, עם תמהיל נכון של תוכן, תזמון ושוק יעד. ניתן להשתמש בכותבי הבינה המלאכותית לקידום תוכן בנושאים הרלוונטיים עבור לקוחותיהם על ידי יצירת לידים וקידומם באמצעות רשתות חברתיות.
בעבר, אנשים קיבלו הוראה לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש צורך גדול יותר בקידום אורגני ככל שיותר ויותר אנשים מתחילים להשתמש במדיה חברתית ובפלטפורמות מקוונות אחרות.
הדרך שבה אנשים מגיבים למוצר שלך במדיה החברתית יכולה להיות גורם גדול להצלחתך כמותג או חברה אם אין לך תכנית לאסטרטגיית שיווק יעילה.
חשוב לחשוב על מחלקת השיווק כמכלול
זה כמו כל צוות השיווק הכולל את מחלקות המכירות, הטכניות והפיתוח העסקי של החברה שלנו. טוב לראות נקודות בהן כל מחלקה עובדת יחד לקראת מטרה משותפת.
אם אנחנו רוצים להצליח במחלקת השיווק שלנו או בכל מחלקה אחרת בכלל, אנחנו צריכים לדאוג שהם יעבדו ביחד ויתקשרו אחד עם השני, יפתרו בעיות ויגיעו לתוצאות. המשמעות היא שעלינו לוודא שכל מחלקות השיווק מבינות זו את זו ואת תפקידיהן כהלכה. המרכיב המרכזי כאן הוא "צוות" – כל המעורבים והדרושים לעבודת צוות יעילה.
שירותי קידום אתרים
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.