קידום אתרים אורגני בגוגל בשנת 2022

קידום אתרים אורגני בגוגל בשנת 2022

ניסים כליף - מומחה קידום אתרים אורגני seo
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO
ניסים כליף - מומחה קידום אתרים אורגני seo
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

BeMarketing קידום ובניית אתרים מכל הסוגים

קידום אתרים אורגני חשוב לצמיחת אתר אינטרנט. הרבה אנשים התחילו להשתמש בקידום אתרים אורגני בשנים האחרונות והם הצליחו להשיג איתו תוצאות טובות יותר. מספר האנשים שמשתמשים בקידום אתרים אורגני גדל והתהליך נעשה קל יותר עבור מתחילים חדשים.

הגורמים שצריך לתת עדיפות בעת קמפיין קידום אתרים אורגני כוללים: מילות מפתח, תוכן, מבנה וניווט. טיפים מהירים לשיפור הדירוגים במנועי החיפוש האורגניים שלך כוללים: הימנעות ממלית מילות מפתח, הימנעות מתוכן כפול והקמת מפת אתר.

קידום אתרים אורגני של גוגל הוא המתודולוגיה שמאחורי קבלת דירוג גבוה לאתר שלך במנוע החיפוש הגדול בעולם

חשוב לדעת שטכניקות SEO אורגניות אינן מוגבלות רק לפיתוח תוכן המותאם למילות מפתח ספציפיות. הדבר החשוב ביותר כאן הוא כיצד התוכן שלך תורם לחוויית המשתמש.

קידום אתרים אורגני הוא היבט חשוב בחיפוש אורגני. ניתן לעשות זאת ללא כל תוכנת SEO או כלים. אתה רק צריך להיות מודע לאופן שבו אתה יוצר את התוכן שלך ואילו מילות מפתח חשובות לאתר שלך לדירוג במנועי החיפוש.

גוגל מציעה את שיטות העבודה הטובות ביותר של קידום אתרים אורגני לעסקים שיודעים לנצל זאת. עוד על כך במאמר זה!

ישנן מספר דרכים בהן תוכל ליצור תוכן SEO אורגני בגוגל, כולל פוסט בבלוג, דפי אינטרנט, פוסטים ברשתות חברתיות, ביקורות אמזון, סרטוני YouTube וכו'.

דירוג אורגני הוא נושא שצבר הרבה אחיזה בעולם ה- SEO

בתחילת הדרך חשבו כי הדירוג האורגני עומד להיות נשלט על ידי תוכן שנוצר על ידי AI ותכנים אחרים "המשרתים את עצמם". עם זאת, גוגל פרסמה ללא הרף שינויים באלגוריתם שלה, אשר עדיין נכון כיום.

בשנת 2022, צפוי כי חיפוש אורגני יהווה כ -58% מכלל החיפושים. תחזית זו מגיעה ממחקר Searchmetrics משנת 2018 שטען כי חיפוש אורגני יהווה 70% מכלל החיפושים עד שנת 2025.

נוסף על כך, ישנן תחזיות לכך שגוגל תתחיל להעניש אתרים שיש בהם הרבה תוכן באיכות נמוכה בעתיד.

התוצאות האורגניות בגוגל עדיין חשובות מאוד לעסקים, אפילו בשנת 2022

מחקר של מומחית SEO קתרינה סטיקודי מצא כי תוצאות אורגניות מהוות 87% מכלל התעבורה. עולם השיווק הדיגיטלי מתקדם לאט לאט לאוטומציה ול- AI, אך הוא לא יחליף לחלוטין כותבי תוכן אנושיים.

חלק זה מספק סקירה כללית של איך SEO ייראה בשנת 2022. הוא כולל גם את הגורמים שישפיעו על מידת הביצועים של העסק שלך ב- Google בשנה הקרובה.

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא מונח המתאר קידום אתרים שאינו מבוסס על פרסומות בתשלום. זה בדרך כלל נעשה עם מאמרים ומדיה חברתית.

על פי המאמר, קשה להשיג את SEO אורגני בעולם השיווק הדיגיטלי מכיוון שהוא דורש זרם תמידי של תוכן טרי וקישורים איכותיים. הם טוענים שעם עליית ה- AI ולמידת המכונה, אנו עשויים למצוא הזדמנויות חדשות לקידום אתרים אורגני בשנת 2022.

אנו בפתחה של שינוי משמעותי בחיפוש

פעם נאמר כי קידום אתרים אורגני לא יהיה אפשרי בעתיד וכי משווקים יצטרכו להסתמך על שיווק בחיפוש בתשלום. אך כפי שמראה מחקר חדש מ- SEW, האלגוריתם של גוגל משתנה ונהיה יותר ויותר קשה למשווקים בתשלום להתחרות ב- SEO אורגני.

זהו שינוי חשוב מכיוון שהתוצאות האורגניות צופות כעת את רישומי התשלום. למעשה, חלק מהמחקרים מראים כי דירוג אורגני הוא בעל סיכוי גבוה פי 7 להופיע בדף הראשון מאשר משבצות בתשלום. המשמעות היא שהמשווקים צריכים להבין כיצד למנף טכנולוגיות חדשות כמו AI וחיפוש קולי עבור מסעות ההמשך שלהם.

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא מונח המתייחס לאיכות אופטימיזציה של מנועי החיפוש האיכותיים ביותר

המשמעות היא שמשתמשים יוכלו למצוא מידע שהם צריכים מבלי שיצטרכו לעבור מטר של מודעות ותוצאות לא רלוונטיות. אנליסטים מצפים שתוצאות החיפוש האורגניות בעתיד יהיו אישיות ורלוונטיות מאי פעם.

קידום אתרים אורגני הוא האלגוריתם של גוגל המזהה את איכות הרלוונטיות של האתר. בשנת 2022, נתחיל לעבור מחיפוש בתשלום לחיפוש אורגני. ככל שיותר ויותר אנשים מבינים עד כמה החיפוש האורגני יעיל, הם מפסיקים לשלם עבורו ובמקום זאת בוחרים בכלי SEO בחינם אורגניים כמו Google Search Console, SEMrush, Ahrefs וכו '.

מגמה זו תוביל להופעתם של עסקים מקוונים חדשים וסטארט -אפים חדשניים המתמקדים בבניית המותגים שלהם באמצעות ערוצים אורגניים כמו שיווק באמצעות תוכן.

"קידום אתרים אורגני בגוגל בשנת 2022"

בשנת 2022, אנו רואים שהאלגוריתמים של גוגל התפתחו לא רק להבין ולהתאים את כוונתם של המחפשים, אלא גם להבין את כוונותיהם בתוך קבוצה של קטגוריות מוגדרות מראש. זה עוזר לא רק להבין טוב יותר את הכוונה שלהם, אלא גם להבין טוב יותר איזה תוכן הם רוצים.

הסיבה לכך היא ש- AI התפתח עד כדי כך שהוא יכול לעזור במתן תשובות לשאלות כגון: על מה אנשים היו רוצים ללמוד? על מה הם היו רוצים לקרוא? על מה הם היו רוצים לדעת יותר?

ככל שגוגל הופכת ליותר ויותר אינטליגנטית עם כל יום שעובר, קידום אתרים אורגני יהפוך להיות נחלת העבר

גוגל כבר לא רק מחפש מילים. כעת הם יכולים לקבוע את כוונת המסמך, מהו קהל היעד שלך, מקרי השימוש הספציפיים שהם רוצים לפתור עבור המשתמשים שלהם וכו '.

השינוי הזה באלגוריתם של גוגל נקרא RankBrain שהוצג בשנת 2016. עם עדכון זה, נהיה קשה יותר לדרג בגוגל מבלי שיהיה לו הרבה תוכן בנושאים שונים.

קידום אתרים אורגני בגוגל יהיה הנורמה בשנת 2022

נראה שינוי מסיבי לעבר תוצאות חיפוש אורגניות והרחק מחיפוש בתשלום. גוגל לא מפסיקה לגבות תשלום עבור פרסום ומציעה תוצאות שמשלמות את החשבונות, אך היא כבר לא תציע תוכן בלעדי שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. המשמעות היא שיש מקום לחברות לעשות את מה שהן עושות הכי טוב – לחדש דרכים חדשות לקשר עם לקוחות, תוך שמירה על דירוג החיפוש האורגני.

עשוי לעניין אותך גם
אזורי שירות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן